jag lever

Jag lever, jag lever! Fast mina föräldrar och min syster har trott att jag varit spårlöst försvunnen... Haha, men iallafall hade en jävligt rolig kväll igår, MÅSTE GÖRAS OM! Förutom att jag tappade bort mina skor (så jag fick låna mig ett par foppisar innan mina långpromenaden till näsbyn) mina glasögon gick sönder även (hejja 3-5 tusen åt helvete) osvosv.. Hehhe, har nog aldrig gått så mycket som jag gjorde igår + idag...  Först far jag å jossan iväg och blir avsläppna mitt ute i ingenstans och meningen är att vi ska veta var vi ska.. Så vi går in i  en skogjävel som bara skulle vara 1 km lång, kändes snarare som 5.. När vi äntligen var framme satte allt roligt igång! Sen åka bil där ifrån in till stan, sen gå från stan ända till näsbyn och sen sova järnet med en snarkande person som gnisslar tänder på samma gång.... Sen stendöd som jag var idag så gick jag ända från näsbyn till stan för att åka buss hem.. Och hade inte behöft röra på mig om jag hade varit klok nog att ladda telefonen innan jag for igår, så ingen har fått tag i mig eller så föräns nu.. Var kul å starta telefonen å se hur många missade samtal jag hade haha :)  Nåväl, nu ska jag lägga mig i sängen och slå igång Jag saknar dig som jag tänkt se i några veckor men NU ska det bli av!   Sen får vi se vad denna kväll erbjuder, tror det blir att ligga hemma å tråka sönder även fast det är det sista jag vill... Fast hade ju rätt kul igår så jag kanske kan ha lite tråkigt idag? Nä nu blire film time, herrå

Bjuder på en bild på mig & jennelie från igår! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0