IDOL

ÅÅhh ,har ingen lust att blogga.. Är sjukt less skolan och det köret, har haft och har sjukt ont i magen hela dagen så vill ta pistolen mot huvudet och trycka av.. Har knaprat 4 olika magmediciner och INGENTING hjälper, vad ger mina läkare mig för skit tabletter?!  Åh, less 123.  Nåväl, ska iallafall få fara till sjukhuset på fredag och ta några prov och säkert få ÄNNU mer mediciner.. Skit samma, allt för att jag ska må bra :] 

Nåväl, annars har dagen rullat på som vanligt.. Varit en helvetes dag som alla måndagar, lite tröttare än vanligt, går lång dag bara därför.. Fan vad skönt att jagi lallafall slutar tidigt imorgon och slutar typ kring 12 på torsdag eftersom att jag inte kan vara med på terräng loppet vi har pga min fot,  har ju den också som inte vill bli bättre? Så kollar väl upp den på samma sväng som jag ska till sjukhuset ändå....  Tänk vad skönt om jag hade kunnat få bli förlamad någon vecka och leva av att åka i en rullstol, helst med el..  Fan så lat människa jag är alltså,  nåja ska se idol med mamma nu hejdååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0