HELG!

NU HAR JAG ÄNTLIGEN HELG IGEN! Eller faktiskt känns det som att det var fredag för 3 dagar sen?! Fast det var hela 7 dagar sen! Det är faktiskt sjukt hur snabbt veckan har gått, men jag klagar faktiskt inte..  Tänk att för en vecka sen firade vi mig och hade världens kaos kväll fast ändå en jävligt kul kväll,  så tillskillnad från förra fredagen så ska jag denna fredag ta det LUGNT med mina finfina vänner johanna & sofie :]  Tror faktiskt jag kör på en lugn helg hela helgen, eftersom att min fot har blivit dålig och gör sjukt ont igen så kan jag inte göra något knappt, och gör jag något så lär jag skada mig ännu mera haha!:(

Nåväl, nu ska jag äta en tårtbit och fira fredag, tänk hade jag inte åkt hem med johanna och hennes mamma.. Då hade jag fortfarande suttit på bussen påväg hem, fan så jag hatar att gå länge på fredagar för den delen. Vi är typ dom enda som gör det, värt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0