hej - jag - är - snygg



Såhär snygg är jag i nuläget, eftersom att jag inte orkar göra någonting av det mer seriösa och viktiga sakerna så sitter jag istället och fotar oseriösa bilder i webben även om jag har 3 prov att plugga till, dock är bara ett av dom i veckan och dom två andra nästa vecka..  Provet är på tisdag och jag vet ännu inte vad jag ska läsa på,  varför kunde jag inte vara sjukt intresserad av skolan? Då hade allt varit såå mycket enklare.. Nä ska hitta mamma nu så ska hon få fixa med mitt löshår, har för den delen hittat några saftiga röda clip-on slingor här hemma. Har helt glömt bort dom, så ska fan kila iväg och testa stoppa i en slinga eller två, vi hörs ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0