Godnatt!

Har precis lagt mig i sängen och gud vet inte hur skönt det var!  Har suttit och plågat mig själv att håålla uppe ögonen till filmen vi har sett, blev att se scream 4 efter att vi hade sett idol! Vi har även hunnit med en promenad till och från shell, dock är väl den promenaden ett minne blott efter att flott jag köpte och har ätit..  Men scream filmen var lika sjuk å overklig som alla andra, haha men ändå så är dom så jävla bra på nått sätt haha!  Nåväl, det bästa med att haft sett skräckfilm idag är att jag slipper vara rädd och slipper sova själv, HÄRLIGT!  Imorgon är det lördag som väntar, eftersom att jag ska köra på en "lugn" helg jämfört med förra så får jag se vad som hittas på.. Ska kolla vad mina vänner ska hitta på, för även dom ska göra ingenting så blir väl någon film kväll eller sånt imorgon igen! Nåväl, ska mysa på och prata nu ett tag tills vi somnar.. Vi hörs imorgon :)

Bjuder på en bild från lk då vi stod och trängdes i daniel adams ray publiken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0