Godmorgon!

Godmorgon!  Hade inga problem med att somna tidigt igår, utan somnade nog redan kring klockan 10 och sen vaknade jag nu! Så har fått mig 14 timmars sömn, snacka utvilad?;)  Dock har jag vaknat minst 5 gånger pga sms, ringande och sen vaknade jag också automatiskt för att se om någon låg breve mig, hah men näääääää eftersom att alla är alkisar och var ute å drack så fick jag sova själv.. Men överlevde ju och sov nästan godare än vanligt!  Nåväl, nu ska jag ligga här å dra mig ett tag, sen ska jag stiga upp och fixa mig och sånt.. Sen iväg till farfar och äta middag med hela tjocka släkten tror jag? Vi ska även fira honom eftersom att han fyller år imorgon.. Världens besta farfar♥   Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0