GodmörgeN

Godmorgon! Sitter just nu i soffan och har fixat mig klart och väntar på att klockan ska bli tjugo över 8 så ska jag och mamma pallra oss till kalix, för ska på röntgen klockan 9 och äntligen få veta vad felet är i min magen..  Sen ska jag ÄTAAAAA för jag får inte äta och pissa på ett ex antal timmar för att jag ska röntga mig, så gissa om jag är hungrig OCH pissnödig :(   Haha.. Life is hard,  sen ska jag till skolan.. Som tur är har jag bara 2 lektioner där först cp engelska och sen vanlig engelska där jag har prov som jag inte kan någonting av..  Men det är min lärares fel för hon visar mig inte vad jag ska plugga på för att hon avskyr mig typ..   Aja, ska gå och tycka synd om mig själv över hur pissnödig jag är, hejdåååå hörs sen ;-)

Dagens outfit:
T-shirt - Chili Linne - Gina tricot Leggings - H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0