glömde göra dag 6 igår så gör den och dag 7 idag då!

Dag 6- något som får mig att skratta

Finns sjukt mycke saker som får mig att skratta, alltså det behöver som inte ens vara speciellt roligt.. Någon kan bara komma med en dum kommentar åt någon annan så skrattar jag, haha.


Dag 7- något jag ångrar

Att jag aldrig lyssnar på folk som varnar mig för saker, ska alltid testa på saker om & om igen, saker som har fått mig ner till botten och sen då jag just kommit upp till toppen igen sätter jag mig i samma skit och far ner i botten tack vare en och samma person, alltid.. När ska jag inse att den inte är bra för mig? Jag är fan trög

Ni kanske inte fattar, men alltid då det händer är ångest & besvikelse den största känslan som uppstår.. Blää jag fattar inget, och sög på att förklara det för att jag inte skulle låta helt mentalt sjuk ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0