fräsh?



Såhär fett fräsh och snygg är jag just nu...  Har gårdagens smink på mig, håret har jag inte gjort någonting åt och kläderna från igår är fortfarande på... Jag måste hitta orken till att gå och duscha, känner mig så sjukt äcklig haha så ni måste lida med mig (därför jag lägger ut bilden..) Haha, nä fan vad störd jag är.. Ska försöka orka kasta mig i duschen nu sen se klart jag saknar dig,   asså jag och filmer som är långa går inte ihop.. Stoppar typ var tionde minut och kolla facebook, går å ser på tv, hämtar vatten eller något såntdär som gör att filmen går ännu segare.. Har då fått gråta som ett litet barn, asså det är sjukt. Tänk om ens syster bara skulle försvinna? Vem skulle jag då kunna gå till då jag inte kan sova? Vem skulle jag då kunna sitta och prata med om allt? Vem skulle jag då sitta och snacka skit med och verkligen ha någon som håller med?  Nä hade Linn blivit överkörd eller på något sett dött hade jag inte klarat mig tror jag.. Hojja, döden borde inte få finnas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0