fml

Sitter just nu på svenskan och ser någon kass film, så bloggar istället! Sitter och väntar på att klockan ska ticka så vi äntligen får sluta lektionen så ska jag springa och kasta i mig maten eftersom att tio minuter senare har jag lektion igen och har igentligen inte lunch förän klockan 12?!?!  Vad är det här för skitskola igentligen.... Och då jag har lunch ska vi iväg till nyborg och hämta saker och fixa å trixa, kommer sluta med att jag inte får nå mat bara för att jag är dö hungrig och ska plågas i skolan till halv 4... Sen hem och stressa ihjäl mig, kommer dö innan kvällen är slut ;( Det är synd om mig, det är syndast om mig i hela världen :( Hejdååå....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0