fett trött & död

Sitter just nu på so'n och fryser! Säger bara att jag ska ALDIRG i hela mitt liv över min döda kropp orientera i spöregn mitt ute i skogen med en stukad fot för den delen..   Jag trodde jag emelie & johanna ett tag skulle dö.. Vi mötte inte på en enda människa som går i våran idrottsgrupp, vi hittade dock kontrollerna men inte en enda människa typ.. Har klättrar upp för 10000 berg och stenar, det är typ livsfarligt där ute, de är typ det SERIÖST!!! Var tvungen att spela in en avskeds film på mobilen tills vi tillslut hittade ut ur skogen och hittade sista kontrollen.. Det var fan LÄTTNAD! Nu ska jag nörda VD i 20 minuter, sen invänta att sista lektionen ska börja.. Sen till nästa destination som är - TÖRE!! Hejdå :)

Om jag nånsin mer ser en sånnhär ska jag elda upp den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0