:)!

Ligger i sängen och har just sett ett avsnitt av VD och pratar med jennelie i telefonen och taggar helgen!;-)  Haha.. Hela huset är fullt med småbarn mellan 1-3 år och sen en massa vuxna så håller mig instängd på mitt rum med min huvudvärk och trötthet..  Nåväl, ska slå igång ett till avsnitt VD iväntan på att alla gester ska fara hem..  Har för den delen fått 3 presenter idag av min kusin, min farfars "tjej" och min morbror!  Fick nå hudkrämer av farfars tjej, av min kusin blev det ett kort med påfyllning till mobilen och sedan av min morbror blev det några lappar pengar! Life is good,

Trotts att min dag började dåligt så är jag just nu mest troligt universums gladaste människa!
Så skönt, everything is so good like before again! LOVE IT :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0