@Engelska

Sitter just nu på engelskan och har haft slöjd just! Lagomt skönt att vi får sluta en hel halvtimma tidigare eftersom att vi har någon slags "framtids grej" Men jag tänker fan inte gå på den PÅ MIN FRITID, den tanken och idén kan min mentor torka sig i röven med.. Ska bli jävligt skönt att komma hem, och när jag kommer hem väntar min halva rullkebab som jag har kvar från middagen igår och sen kommer pappa hem idag, och så fyller han år idag så blir massa tårta, fika, släkten kommer osv! Så äta ska jag fan göra hela denna torsdag, även försöka plugga skiten åt no provet jag har imorgon.. Vilket jag inte kan något av än.. Men det fixar vi på nå sätt.... Nu ska jag se lite oth och vänta på att klockan ska slå tio i 1 så får jag sluta, underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0