dör lite smått...

Ligger just nu i sängen och har nyss duschat, fixat mig och såntdär så nu ligger jag och ser på då sofie plattar håret! Får se om vi kanske far in till kalix en sväng senare ikväll eller om vi ligger hemma här i töre och gör ingenting tillsammans och har ett värdelöst liv, men som sagt så kör alla jag känner på en " lugn " helg så då kör väl jag på det också då även hur kul jag än vill ha det så ska jag tvinga mig själv ha tråkigt, fast har sofie som sällskap iallafall och jag & hon har väl aldrig en riktigt tråkig stund eftersom att vi båda har lika dålig humor och har lika lite hjärnceller.. Haha ;-)


Bjuder på en bild från nuläget!  Cambilder, WOHO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0