Cp engelska.

Sitter just nu och har språk, eller ja jag har ju cp engelska.. Så vi säger väl att jag har engelska, och eftersom att det är värdelöst tråkigt så sitter vi i konferans rummet och ser på en film som suger rätt stenhårt fast vi har sett den på flera lektioner så den borde vara klar snart som tur är.. Får hoppas på att sluta efter det! Ska tidsfördriva tiden med att kolla på oth tills jag får slut ström i datorn (eftersom att jag inte orkar springa runt som en idiot och leta ett uttag) så då ska jag plugga till provet vi har efter lunch! Nåväl,  skulle bara uppdatera mig om nuläget. Efter denna lektion har vi idrott, dvs att jag har hål tills tio i 12 eftersom att jag inte kan vara med pga min fot.. Jaja, ska inte skriva hundra rader till. Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0