Cp engelska.

Sitter just nu och har cp engelska.. Slutar på tjugo minuter, sen en lektion till sen hemfärd! Fan så underbart skönt ;-)  Istället för att plugga sitter jag och kollar på vampire diaries och gör ingenting, har även kommit fram till att jag har värsta geek gruppen i detta klassrummet, alla beter sig som 12 typ, gapar, är fula och jävligt jobbiga.. Mitt humör är så långtlångt ner typ i helvetet, haha.. Ska försöka dra en gullig blick till min lärare ihopp om att få sluta.. Annars får jag sitta och tidsfördriva tiden i 15 minuter tills jag slutar. Jag hatar cp engelska, men är endast här för att slippa få lika mycke frånvaro som förra året.. Då hade jag 64% frånvaro, dvs mer frånvaro än närvaro, haha not good.. Nu ska jag se klart det här avsnittet och vänta på att få sluta.. Vi hörs då jag är hemma, hejdååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0