booring

Har gjort ett långt inlägg om igår och idag som ni strax får upp, håller bara på ladda upp lite bilder åt er som tar några hundra år.. Så gör ett test i väntan!

NÅGON SOM:
Någon som förstår dig: beror på vad det handlar om
Någon som du saknar: hej
något som du längtar efter: halloween, nyår osv!
någon som du hatar: hatar ingen

VEM:
vem kramade dig senast: vet inte, krama ju en massor igår..
vem pussade dig senast: eddie
vem ringde dig senast: jennelie
vem ringde du senast: vet inte, har inte ringt nån på 100 år eftersom att jag har slut pengar på telefonken
vem var hemma hos dig senast: jag vet inte riktigt, haha
vem var du hemma hos senast: johanna

HAR DU:
har du några kärleksproblem: nepp
har du ätit något idag: jadå, MAT<3
har du pratat med någon idag: aa
har du gråtit idag: faktiskt, eller aa efter 24.00
har du skrattat idag: säkert
har du haft sex den senaste veckan: nej

JAG:
är rädd för att bli övergiven: nja
sjunger i duschen: ja haha
är du en morgonperson: verkligen inte
skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan: självklart ;-)
är kär i kärleken: hehe, nej.
skrattar åt mina egna skämt: haha antagligen, dom är ju så jävla bra?
vill ha barn: ja iallafall ett :)
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: är fettförsugning plastikoperation?

HAR DU:
glasögon/linser: ja
piercingar: aa
tatueringar: nej
syskon: tes
jobb: skola
för många vänner: nej
en bästa killvän: japp
en bästa tjejvän: yes, flera!
rymt hemifrån: nja, mera bara stuckit där ifrån
färgat håret: en hel del gånger!
bra självförtroende: nej
lätt för att få killar/tjejer: vilken fråga.. haha
sagt "jag älskar dig" till någon: jadå
och menat det: ja!
och inte menat det: öhjo de med
gjort något olagligt: jo
somnat i skolan: ja
ett ben: två ben?
sett en fallande stjärna och önskat mig något: nej
gjort något som jag lovat någon annan att inte göra: jo -.-
smugit ut utan lov: nä, får alltid gå ut
struntat i att dina föräldrar sagt att du ska hem: jaa
ljugit om var jag är för mina föräldrar: jo
en hemlighet som ingen vet: faktiskt, eller att dölja något för emelie går faktiskt inte.... så har nog ingen hemlis :(
sovit en hel dag: jo
somnat gråtande: ja

brukar du:
titta dej själv i spegeln: jadåå
ha ångest: då&då
drömma mardrömmar: ibland
klä dig i svart: jao
hata folk: sällan
lita på folk: oftast

sista person:
sista personen som du sov med: hemlis!
som fick dig att gråta: komplicerat, jo
du delade en dricka med: vene
skrek på dig: en
du fick sms från: jens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0