ARG

Eftersom att jag är en lat korv så ligger jag i sängen fortfarande, har faktiskt stigit upp kring 12 och gjort mig varma mackor och nu har jag nyss ätit köttsoppa.. Ska orka stiga upp, duscha, platta igenom håret och limma fast löshår som har låtsnat. Hade tänkt mig att få klicka hem nytt löshår idag, men nä det går ju inte för att jag ska betala nå jävla skit några idioter har häft sönder?!  Lagomt less att vissa människor aldrig kan bete sig som vanligt jävla folk och är respektlösa och slår sönder väggar, spiller på högtalarna och ramlar över dom och förstör saker..  Gud så idiotiska vissa kan vara! Lagomt jävla arg,  Men skit samma.. Som tur är skulle det inte bli någon vidare stor summa som tur är.

Ska återgå till där jag var, att jag är en latkorv idag.. Ska orka stiga upp och duscha å de då, fast tror faktiskt jag ser yttligare ett oth avsnitt innan jag gör allt det där så jag är RIKTIGT utvilad,  har ont i hela kroppen idag.. Dock vet jag inte varför eftersom att jag inte gjorde någonting igår? Och hade jag haft ont sen i fredags borde det ju kännts igår?!  Sen är foten fortfarande blå & svullen, bläääää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0