aha joho ah mm jaha okej då

La mig just i soffan mätt & belåten efter att haft ätit kycklinggryta och nnudlar.. Mums!  Nu ligger jag och väntar på att svampbob ska börja, sen försöka sova lite mer eftersom att då jag skulle ta en powernap så ringer hemtelefonen uti ett och ringer inte den så ringer mobilen blev rätt less sista gången det ringde och jag just hade somnat.. Och behöver lite sömn innan jag sätter igång och pluggar till provet jag har imorgon, ååååh vad jobbigt.. Tur att det inte är allt för svårt som typ no provet är som vi ska ha på fredag. Nåväl, slutpratat om onödiga, tråkiga och helt värdelösa skolsaker, här ska de ses på svampbob och sedan en kort pn! Tjohej

Bjuder på två alledens för snygga bilder på mig & emelie från idag, HAHAHHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0