1. Berätta om dig själv

Ehjå, hur många gånger jag inte berättat om mig själv här igentligen?..

Saksamma, Är iallafall en 15 årig tjej som heter då Evelina Eriksson och bor i en värdelös by utanför Kalix som heter Töre. Bor hemma med min familj utom min äldsta syster och min pappa som bara är hemma på helgerna så för det mesta är det bara jag mamma & min ena syster här.    Har inget speciellt intressant liv tycker jag, fast det verkar inte andra tycka eftersom att det finns folk som äääälskar att snoka och lägga sig i det jag gör.. Det är gulligt att ni bryr er, men ibland blir det för mycket :)  Nåja, har ett värdelöst liv på veckorna och lever endast för fredag & lördag.. Det var allt för mig!


Kommentarer
Postat av: Johan E ;)

Färga blooond ;)

2011-09-29 @ 09:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0