;-)

Är du kär? Nix
Är du en sportfåne? Verkligen inte
Är du likgiltig? Va?
Är du röksugen? Nej
Är du rik? Nej
Är du fattig? Inte de heller :)
Är du trött? Lite
Är du shoppingsugen? JAAA
Är du töntig? Rätt så... hihi
Är du ressugen? JA, en vecka kvar!;-)
Är du skolsugen? Aldrig
Är du irriterad? Endel
Är du festivalsugen? Jadå!
Är du alkoholsugen? Lite :)
Är du saknad av nån? Det vet jag inte
Smeknamn? Evve
Bästa åldern? 20
Bästa tidningen? Läser knappt nå tidningar nu mera
Hur sminkar du dig? Foundation, sen puder på de, runt ögonen har jag vit eyeliner å sen mascara på det och fyller då i ögonbrynen också
Höstens accessoar? Ringar :D
När stal du senast något? Längesen
Hur många timmar sov du inatt? 5
Vilken film såg du senast? Teeth
Vilken internetsida besökte du senast? Bilddagboken
Vad sa du senast till vem? " Haha " Till linn
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Nytt nymmer :) / Sanna  Från sanna
Vad gjorde du i förrgår? Var å firade farfar, chillade and so on

Vad har du gjort idag? Varit på skolan
Vad ska du göra idag? Dagen är ju slut snart?
Hur många msn-kontaktetr har du? Har ingenaning, använder väldigt sällan msn
Vilket land besökte du senast? Finland om inte det gills så turkiet
Hur många snälla känner du? Några stycken!
Vad såg du senast på tv? Greys anatomy
Vad är det för märke på din dvd-spelare?  Orkar fan inte gå och kolla
Senaste köp? Varmmacka hehe
Vad har du dåligt samvete för? Om jag inte håller något jag lovat, ljuger å gör någon besviken eller är skyldig någon pengar och kan inte betala tillbaka haha..  Massa mera säkert också
Vad har du för skor? Tygskor just nu eftersom att jag inte får använda högklackat på veckor -.-
Vad har du på dig nu? Morgonrock, trosor & t-shirt
Vilken musik har du lyssnat på idag? En massa olika!
Skulle du säga nej till sex idag? Beror väl på med vem ;-)
Är du vegitarian? Nej för fan!
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Nej
Vad heter dina kusiner? Har förstor släkt för att radda upp det
Är du feminist? Vad är det?
Vad drack du senast? Vatten
Gillar du att laga mat? Nej, jobbigt och tråkigt
När sjöng du senast? Idag, då jag duschade haha
Håller du det städat? Nja är rätt dålig på det...
Vad gör dig lycklig? Några uber fina personer, pengar & min familj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0