turkiet!

Hej älskingar!  Är hemma från turkiet nu, och ni vet inte HUR mycket jag har saknat kalix, min säng och mina vänner haha.. Ågud,  dom första dagarna gick bra eftersom att det var fint väder 3 dagar, sen 4 dagen regnade det hela dagen, och 5e var det regn och bara moln, 6e dagen var det moln halva dagen och sen sol! Dock dom 3 senaste nätterna har vi haft världens oväder, har aldrig varit med om sådan åska, blåst och regn!  Är från å med nu riktigt rädd för åska, det var extremt hah :(  Till och med 6 personer dog där pga vädret!  Not nice,   de som suger mest är att jag inte är så jävla brun eftersom att vi bara har haft 3 soldagar typ.. HEJ SOLARIUM!:)  Eller ja från brösten och neråt är jag rätt så brun iaf ;-)  Nu kommer lite bilder från resan, senare kommer bilder på vad jag köpt!:)














mer kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0