tisdagen avklarad!

Är hemma från skolan nu, har redan intagit soffläge och ska ta och kolla på simpsons som jag påbörjade att se iförrgår men somnade, och skulle se klart igår men somnade då oxå haha. Så tar och gör det nu, om jag inte ser VD istället vilket jag tar och gör! Skolan har rullat på som vanligt idag, har fått ett matte prov gjort som gick jävligt bra faktiskt.  Och sen påbörjade jag ett so prov men det gick kepprätt åt helvete bara för att jag inte hade pluggat någonting på matten så gick det bra, och bara för att jag har pluggat ihjäl mig på so'n så gick det åt skogen..  Nåväl, ikväll ska jag bara ta det lugnt, har äntligen en lättnad i kroppen efter att haft sjukt mycket tjorv och press på mig angående vissa saker. Men nu har evve fått allt fixat uti det! Dock 2000 kr fattigare, men ska fixa tillbaka dom 2000 kronorna igen.. Idotaz.  Sen ska jag väl packa det sista? Om jag inte gör det imorgon eftersom att planet lyfter inte förän halv 5 dvs att jag har hela dagen på mig att packa typ..  

känns verkligen inte som att jag ska hit imorgon :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0