Sovmorgon..

GODMORGON ÄLSKLINGAR!  Haha, sitter i rödan helt ensam och jossan övergav mig just för att gå på lektion, har sovmorgon till klockan 9 och alla jag känner som brukar ha sovmorgon samtidigt som jag är inte här... Och johanna har spanska i  2 timmar idag istället för att ha en timme å ha sovmorgon med mig så är hennes fittiga lärare ful å har 2 lektioner på raden så jag får vara övergiven, vid det här tillfället hatar jag verkligen att bo i töre.. Har som tur är mina djungelvrål och min dator här så överlever förhopnningsvis!

Och måste meddela er att inte gå ut genom huset idag för det blåser orkan ute, har blåst så mycket att strömmen gick idag just då jag hade plattat håret klart, så jag fick såklart sminka mig i mörker och direkt jag är klar med det så kommer strömmen tillbaka..  Självklart!  Nåja, ska smsa och kolla om emelie är vaken och försöka få henne tidigare till skolan, är för tråkigt vid datorn 8 på morgonen...

ORKAAAAAAAAN, blåste bort då jag gick ut igår kväll btw....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0