SKOLAAAAN

Godmorgon! Tänkte att jag bloggar ett snabbt inlägg innan jag far till skolan, min buss går på 10 minuter från bussstationen så enligt mina beräkningar är det vid mitt bussstopp på en kvart haha. Så kanske borde gå dit snart?.. Fast det kändes jävligt jobbigt å tråkigt, och jag kan knappt provet men får väl plugga som en gris på bussen och  på skolan tills provet är. Och så ska emelie dit och hon har gjort det så hon får hjälpa mig i kris, haha. Nåväl ska ta och klä på mig jackan och skorna och börja traska iväg.  Nåväl, vi får höras då jag är hemma från skolan!

Får bli ett bildlöst och tråkigt inlägg, har inte tid att hooka fram en bild nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0