plugga?

Sitter i soffan och har gud vet inte hur tråkigt, har suttit och tidsfördrivit tiden genom att pratat i skype med jennelie och oskar, haha. Ska väl sätta igång och plugga lite så jag slipper göra det hela kvällen. Har alltid så sjukt tråkigt då  jag är hemma från skolan, därför är jag det allt för sällan.. Tänk dom som är arbetslösa ? Fan vilket tråkigt liv dom ska ha på vardagarna medans alla andra är på skolan eller är och jobbar haha.  Men gud, nä ska sätta igång och plugga så jag inte blir arbetslös i framtiden och få ha såhär tråkigt varje dag resten av mitt liv, är för den delen dränkt i läxor, så måste ju börja någonstans... sååå HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0