Missing by someone is the hardest feeling.

Tjenixen!  Sitter just nu på bussen påväg hem med musiken i öronen i högsta hugg och datorn i knäet, skönt!  Då var första skoldagen på över en vecka avklarad och den var ju allt annat än jobbigt, hade ett oförberett prov i slutet av dagen vilket gick super, känns bra det!:)   Nu ska jag bara vänta på att få komma hem och så ska jag ta mig någonting och äta, sen får jag se vad som händer. Kanske beger mig ut på en promenad, det är ju sol och hela kittet ute nu men går dock inte å jämföra graderna här med dom i turkiet, haha fan så kallt det är alltså!    Nåväl, ska kika runt på facebook nu och socialicera mig med filip, vi hörs senare!:)

Ehjå, btw.. Kolla vad jag gav mig in på idag, Vad tänkte jag med?
Trodde nog aldrig att det skulle bli över 50, fast endå visste jag det.... haha

Kommentarer
Postat av: elinlicious

Vill önska dig en fin dag :)

2011-10-13 @ 13:59:45
URL: http://elinlicious.se
Postat av: Rock´N Roll AnkBoll

Hello!

Rulla förbi min blogg och lämna gärna en kommentar!

Liten som stor, reklam eller inte.

Allt är välkommet!

Hoppas allt är bra!

Gillar du bloggen kan du ju följa via bloglovin, lämna en kommentar och jag följer dig med!

;)

2011-10-13 @ 14:17:24
URL: http://ankboll.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0