Livet leker

Kom just ut från duschen, så nu är jag ny duschad, skrubbad, ny rakade ben ådedär, nyklippta tånaglar, just smörjt in mig i världens goddoftande hudkräm och nu ska jag måla naglarna ( livet leker ) :D  Sen e jag redo för avfärd! :D   Och så är det säsongspremiär för DH ikväll, det kan inte bli bättre helt enkelt ;)  Nåväl, ska måla naglarna och sen bänka mig framför tven med en kopp té! Blir kvällens sista uppdatering tror jag,  kommer väl uppdatera imorgon nå innan jag far också!  Vet dock inte hur uppdateringen blir där borta, men något inlägg ska jag tamefan få in!  Haha, godnatt!:)


Sjukt gammal & överredigerad bild på mig å johanna från ett disco ;-)
Hihi! Good times.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0