Lever

Tjenis! JAG LEVER, ännu en fredag har jag överlevt.. Och riktigt kul var den också!:) Dock har jag knappt fått sova nå inatt haha, nåväl då jag väl vaknade hos jennelie drog vi ut och åt på 11ans sen tog vi oss en promenad efter strandpromenaden och sen tillbaka till stan och tillbaka till 11ans för att jossan skulle äta. Sen for jag hem, så nu är jag hemma, ny duschad och känner mig mer levande än död eftersom att det var tvärtom tidigare.. Nu sitter jag i min one piece och tjurar för att alla mina kläder jag äger försvinner efter VARJE HELG ska sluta ha med mig extra kläder hahha... Ska orka gå och fixa mig nu och idas föna håret och allt jobbigt.. Sen iväg till lule med mami å papi och äta, sen ska jag till månsbyn till sofie och ha en hel kväll/natt med hon & johanna.. MYS! Behöver verkligen en lugn kväll för en gångs skull så känns riktigt skönt!  Nåväl, ska börja sminka mig nu och de, sen bråka och riva ut hela huset och hitta någonting att ha på mig.. Hejdå :) vi hörs sen!

Två bilder från igår hos jossan innan vi for vidare, emelie var med också men har ingen bild på henne förutom på jossans dator tror jag! SÅ GLÖM INTE HENNE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0