justja, hade ju en blogg också

Märkte just att jag inte har bloggat något idag, men har haft fullt upp ända sen jag vaknat.. Har ju varit på skolan ända tills halv 4,  nu har jag just vaknat från 3 timmars powernap som satt lika bra som en hand i hanske!  Nu knarprar jag på lite chips å ser på True talent.  Nåväl, ska ta och ägna lite tid till pluggning nu, vilket lät alledens för tråkigt men ska göra ett tredje försök imorgon med ett so prov som verkligen inte vill sätta sig i mitt huvud och klara det, ÅH SÅ IRRITERANDE...  Måste även säga att jag och amanda gjorde en riktigt god hk mat idag,  blev stekt kycklig med curry krydda på, kurry sås och ris. Till efterrätt blev det Turkiskt youghurt med bär, och en massa tillsatser så det blir helt äckligt gott, sen gjorde vi en kladdkaka som slutade med att det blev kladdkaksmuffins.. FAN SÅ GOTT DET VAR!  Elin som vi lagade det åt måste haft blivit jeeeeette nöjd och fått sin dröm måltid av oss!! Nu fan ska jag äta upp mammas chips, lida med världens hemskaste mensvärk och plugga.. Vi hörs

Och nu inser jag att jag borde fotat maten. Men det har jag inte gjort, jag är typ den trögaste människan.. Jag tänker inte längre än näsan räcker där med suger min blogg..
Så nu blir det ingen jävla bild jävel!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0