Josefine Henriksson!

Eftersom att josse tycker att jag ska blogga om någonting roligt så väljer jag att jag nu gör ett HELT EGET inlägg om bara josse ;-)
Hon är en riktig partyprisse, och fester utan josse är ingen fest.. Vem ska man då stå å härja med å ha kul med?.. Jag menar josse är ju universums roligaste person! Dock är hennes blogg inge vidare rolig eftersom att hon typ bloggar en gång i veckan, dåligt dåligt.. Men det ska jag få henne att ändra på! Just nu sitter jag faktiskt breve henne, och pluggar och har mig!  Jag älskar även josses humör som vi nyss började prata om, ena sekunden kan hon vara världens gladaste och trevlig, sen kan hon bli en marddröm på bara några sekunder ;o Men jag älskar henne endå♥

Hon är mitt störta fan av dom som är yngre än mig, HIHI!  Ja puss på dig josse nu också, hoppas det här inlägget duger!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0