Jag har tråkigt

Ditt namn? Evelina
Födelseår? 1996
Hur Lång är du? 163
Spelar du något instrument? Har spelat förut
Dina första tankar när du vaknar? Sova lite till
Vart befinner du dig just nu? I vardagsrummet hemma
Biter du på naglarna? Nej
Har du några husdjur? Ne, eller gills min syster?
Är du singel? Jajemän:)
Vem är snyggast? Jag antagligen, daaaah
Vem vet mest om dig? Emelie & Johanna i think
Vad vill du ha just nu? Ett hus att bo i långt långt långt här ifrån
Ditt mål i livet? Vet inte
Rädd för? Allt från grodor till the grudge
McDonalds eller Burgerking? MAX
Sjunger du?  Jadå :D
Vad har du för skostorlek? 37
Vill du gifta dig? Det vill jag!
Kommer du överens med dina föräldrar? Oftast
Din hårfärg? Svart
Skor du hade på dig idag? Svarta tygskor
Vad sover du i? trosor och ibland i en t-shirt också
Kläder du har på dig? Underkläder, linne & onepeice
Favoritårstid? Sommar!
Favoritmat och dryck? Mat vet jag inte.. Finns så mycket gott, och vatten e min favorit dryck!
Hur svarar du i telefonen hemma? "Hej det är Evelina "
Hur svarar du i mobilen? Haaaalå
Sov du ensam inatt? Nepp
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov
Vad var det senaste någon sa till dig? " Du ska komma å hjälpa mig med mitt löshår "
Druckit idag? Vatten & cola
Vad är det för väder hos dig nu? Regn, fuktigt och allmänt fult väder
Godaste glassmaken? Magnum!
Drömmer du mardrömmar? Händer
Favoritklädsel? One piece, iallafall då man är hemma annars leggings och något till det
Favoritgodis? Djungelvrål<3
Hur många kuddar sover du med? 3
Längtar du mest efter just nu? Helgen?..
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Heemma!
Saknar du någon just nu? Det gör jag alltid
Snus eller cigaretter? Cigaretter
Vill du ha barn? Ja
Längtar du till din nästa födelsedag? Gör väl alla!
Är du blyg? Nej
Tycker du att du har fin dialekt? Har väl ingen speciell dialekt precis haha
Tycker du om fester? Jajemän!
Tycker folk du är snygg? Dom säger såå
Har du använt någon hårprodukt idag? Nepp
Vad har du för planer till helgen? Nå disco skit på fredag, och på lördag galejj!!!
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 18
En bra film? Åh. finns ju så många bra!
Vem får en kram? ALLA :)
Vem får en puss? Dom som e söta:)
Sprit, cider, vin eller öl? Öl
Hund, råtta eller katt? Katt!!
Pappa eller mamma? Båda ♥

Jag har...
[x] blivit kittlad
[ ] blivit avstängd från skolan
[x] blivit snödränkt
[x] blivit ovän med nån
[ ] blivit spöad
[x] blivit sårad av en jag älskat
[x] cyklat in i en bil
[x] dansat i regn
[x] dampat
[x] fångat en snöflinga på tungan
[ ] fantiserat om en kompis
[x] gråtit mig själv till sömns
[x] hånglat
[x] hatat mitt utseende
[x] hoppat i en vattenpöl
[x] hånglat med en främling
[x] haft stunder jag velat dö
[x] haft äcklig ångest
[x] kört skoter
[x] kört bil
[x] kört moppe
[x] lånat den här listan
[x] nördat framför datorn en hel natt
[x] pratat med en psykolog
[x] rökt en cigarett
[x] skolkat
[x] sjungit karaoke
[x] snusat
[x] somnat i skolan
[x] sovit under stjärnorna
[x] snattat
[x] sovit naken
[x] saknat någon så det gör ont
[x] tittat på en solnedgång
[x] tittat på en soluppgång
[x] tänt eld på något
[x] varit full
[x] varit kär
[x] varit olyckligt kär
[x] varit otrogen
[x] varit utomlands
[x] ätit en kaka


FRÅGOR
MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: Svart
färg 2: Vit
färg 3: Rosa

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Jajemän:)
Fått ditt hjärta krossat: På sätt å vis
Träffat någon som förändrat ditt liv: Yes
Fått reda på att någon har pratat om dig: Haha ja
Kysst en kompis: Jo

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Nä, alla ser mig ju som evve.. Skulle ju vara sjukt om jag helt plötsligt böt namn
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Minns inte
Vilken tid vaknade du idag: kring 10
Vad gjorde du igår runt midnatt: Såg film och mös
Någonting som du längtar till: Helgen
Senaste gången du träffade din pappa: Söndags
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Finns mycket
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja
Vad gör dig irriterad just nu: En massor
Långt eller kort hår: Långt!!
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är så jävla bra!

DIN FÖRSTA:
Operation: Aldrig existerat
Piercing: Öronen, om inte det gills så näsan
Tatuering: Det kommer, det kommer
Bästa vän: Agnes!
Sport: fotboll eller ridning
Husdjur: Kisse
Vaccination du minns: Kommer inte ihåg vad det heter nu..
Förälskelse:...
Alkohol du drack: kommer inte ihåg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0