Igår kväll!;-)

Orkar inte skriva mycket om gårkvällen, var hos knorr med en massa och hade det riktigt kul!:) Dock blev min kväll inte så lång så missade väl dom roligaste sakerna haha, sånt händer!  Idag har jag lust att dra till kalix och göra något riktigt kul. Men har varken pengar eller skjuts dit så vet inte om jag orkar fara någonstans då jag väl tänker efter, har beslutångest. Iallafall, har varit och firat min stora syster som fyller hela 23 år idag under dagen idag, därför har det inte blivit någon uppdatering. Nu ska jag se ett avnistt VD, sen får jag se hur jag gör med beslutångesten, lutar mot att stanna hemma..

Lite bilder från igår!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0