homesweethome

Nu är jag hemkommen från emelie! Har intagit soffan och sitter och kollar på nyheterna med mamma haha. Ska ta och plugga på lite engelska, för fick veta att vi har engelska prov imorgon.. Och på fredag har vi no prov, så kanske dags att jag börjar plugga på det också, å så jag är skolless just nu och alla lärare ska döda en med prov, och så har jag nationella prov i svenska och allt skit.. JAG HATAR ATT GÅ I NIAN, och så har jag fått ett brev om gymnasie val, fan.. Jag vet inte vad jag vill gå, jag vill inte vara så här gammal, JAG ÄR INTE MOGEN NOG ATT TA DET BESLUTET ÄN.. Jag erkänner, jag är som 10 i huvudet.. Jag vll vara 15 föralltid, vill stanna tiden nu.. Vill inte skiljas från alla mina vänner, byta skola, flytta någonstans eller något. För det enda jag har tänkt mig att jag skulle kunna gå finns inte i kalix, sug snopp hejdå skär mig nu

Emelie fick mig även att sätta tillbaka hålet i läppen idag, som tur är behöver jag ju inte alltid ha i det eftersom att det aldrig växer igen typ haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0