HEEEEEEJ hihihihihiih


Är du i ett förhållande? - Njäääe
Har du kysst någon idag? - Jåå
Är du romantisk? - Jete romantisk!
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? - Snäll, omtänksam, söt, underbar, snygg kropp haha osv ;-)
Vad är viktigt i ett förhållande? -
Kunna lita på varandra, känna kärlek för varandra såklart också och sånt!
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Jo
Har du lekt med någons känslor? - Gjorde det väl inte med mening precis
Hur många har du varit ihop med? - Kring 15 eller uppåt, orkar fan inte räkna haha
Hur länge höll ditt längsta förhållande? - Några månader
Hur länge var ditt kortaste? - Typ 2 dagar haha!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Beslutångest
Är du en bra pojk/flickvän? - Vet väl inte jag
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? - Hejdå
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 16-18 tror jag
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? - Tror jag inte, kanske om jag är påväg å dö eller nå haha
Hatar du ditt ex? - Absolut inte
Har du kvar någonting från dina gamla förhållande? - Ehjå kan hända
När du vill ha någon, vad gör du? - Gör sällan något, tar sällan insiativet till något sånt haha
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? - Pappa♥
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? - Jo de vill jag, framför allt för att få bära en riktigt snygg brudklänning å presenterna!;-) Hihi..
Vill du ha barn? - I framtiden ja
Blir du lätt kär? - Verkligen inte
Vad är det mest avtändande du vet? - Dålig andedräckt hahaha
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? - Vet inte 50/50
Har du fått ditt hjärta krossat? - Joo
Har du en “utseendetyp" hos killar? - Ja typ hehe
Vad tycker du om att ligga på första dejten? - Ingen dejtar ju precis i denna ålder haha
Är kärlek allt i livet? - Inte för mig iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0