Godnatt!

Hallå! Har precis blåst upp madrassen å lagt mig i den, så nu är jag johanna å sofie redo för att sova! Fast innan det lär det bli en massa tjorv å skit som alltid haha!:)  Har haft en rätt rolig kväll efter att vi har haft hit linus och marcus som var allt för roliga ikväll haha! Så vi har spelat GH, sjungt och haft det allmänt skojj!  Aja, ska slå igång en film och somna till den, fast först såklart lite prat! Sjukt skönt att få somna i normalt tillstånd och vakna och må bra imorgon! Lär sova stenhårt eftersom att jag fick 4 timmars sömn inatt + att jag var vaken i 24 timmar igår, härligt!  Nåväl, vi hörs mera imorgon! Godnatt & sovgott :)

Såhär mysigt har vi det, dock är sofies säng som är en vanlig säng och inte uppblåstbar utmobbad så bara en liten del av den syns, haha!  Rätt åt den, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0