Godnatt!

Har varit hos emelie nu och fått mina naglar fixade vilket tog över 2 timmar, men medans har vi haft fullt upp genom att sitta och snacka skit och planera och pratat om helgen :) Såå härligt! Nu har jag också långa snygga naglar, en chipspåse, ett stort glas iskallt vatten så bättre än såhär kan jag inte avsluta en kväll tror jag, inte en torsdags kväll iallafall! Nåväl, fredag imorgon.. Hoppas helgen rullar på som planerat, annars skjuter jag mig! Ska se film å sova nu, godnatt!
______________________________________________________________

Att glömma och gå vidare är ibland inte lika lätt som det låter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bild på naglarna?:)

2011-10-28 @ 11:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0