Godmorgon? godnatt.

Haha, mitt glada inlägg här under?..   Är faktiskt ennu sur BARA SÅ NI VET!

Har iallafall just vaknat pga att jag är så inihelvetes pissnödig, så jag måste nog ta den låånga vägen till toaletten upp från sängen.  Gud så jobbigt,  ska väl berätta lite om min kväll igår eftersom att mitt arga inlägg bara verkade som att jag hade  världens sämsta kväll, men kvällen börja faktiskt bra! Vi for till fanny och där åt vi middag och chillade och hade t-revligt med en massa brudar, sen for jag elin emelie och petter till kalix och hämtade upp david där så for vi runt lite överallt där man träffade på blandannat idiotaz, haha. Nåväl, håller fan på att kissa ner mig nu.. Måste kissa! HEJDÅ

Skojade bara, kom på att jag fotade någon enstaka bild från igår så måste ladda upp dom, får kissa i sängen om jag nu måste.. Ok blev bara 2 bilder, dom andra ser hemskare ut haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0