Fredagsmys!

Och så har man nu lov från skolan i 2 veckor! Eller ska in dit på tisdag och göra ett prov i slutet av skoldagen, sen har jag då lov på riktigt, eller har ju igentligen prao men har ingen vidare lust att praoa på mammas jobb iår igen, och jag var alledens för lat för att fixa praktik plats någonannanstans och finns ingenting att göra på mammas jobb förutom dö av huvudverk bland en massa skrikande barn, har kommit fram till att jag inte ska jobba med barn då jag blir äldre.

Iallafall, lovet firades med kinamat! Lika underbart gott som alltid ;-) Har nyligt provat några öronhängen, en ear cuff och ett par stay ups  (som mami har inhandlat åt mig i luleåå idag) som jag ska ha på halloween men tror jag ska köpa ett par andra, för dom där var inte som jag ville att dom skulle vara.... Nåväl, nu har jag hoppat in i one piecen och har just lagt mig i sängen, kör på en lugn hemma kväll ikväll, för imorgon kväll ska vi fira fanny!;-)

Bilder är från turkiet, orkar faktiskt inte slå igång webben å fota någon ny..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0