Fredag!

Godmorgon har precis vaknat upp från världens sjukaste sömn och natt.. Vaknade mitt i natten av att min dator på nått sätt lyckades falla ner från min stol där jag har den på och så smällen var fan inte nådig så höll på dö när jag vaknade upp av det haha. Sen vaknade jag av världens marddröm, jag vaknade av att jag lipade som en liten unge?!!?! FAN VAD SJUKT.  Och hade drömmen varit sann hade jag nog lipat fortfarande, ahah. Lol!  Nåja. igentligen ska jag till lule på 45 minuter, men jag orkar inte.. Ska seg duscha idag, seg fixa mig och allt sånt som tar tid! LOVE IT.   Nåväl, ska kila iväg nu och göra någonting vettigt t.e.x kolla nickelodeon, hörs sen!

Ehjå, en bild på naglarna ville ni ha!
Bilden är dock inte rättvis, allt ser helt kladdigt ut nu  juuu & så ser man inte delajerna, t.e.x döskallarna lika bra eller pärlorna.. Skitkamera

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga naglar!

2011-10-28 @ 15:09:57
URL: http://krristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0