fiiilm

Godmorgon! Eller har varit vaken sen halv 12 kanske, hehe. Men iallafall ligger just nu i min säng och lider med min hemska mensvärk, hade helt glömt bort hur ont det gör när man inte har orkat ha det på flera månader så nu får jag lite extra ont så idag ska jag knarka alla olika smärtstillande tabletter vi har i huset, lär ju få ett resultat på vilket av alla olika som är bäst!  Fan så störd jag är, nu ska jag se någon film och äta cheese bolls och vänta på att middagen ska vara klar vilket inte är föräns om några timmar för mamma har inte ens börjat med den, varför kan inte klockan vara typ halv 5?  När jag kom hem från sofie var jag så sjukt sugen på vitlöksbröden dom har på kina resturangerna, gud vet inte hur gott det var när jag åt det igår så var tvungen å testa göra det hemma fast hade inget såndär bröd.. Men gick klika bra med fralla och gott var det,  jag älskar god mat..  Nu ska jag se klart min favvo barbie film som jag & johanna påbörjade idag, HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0