ett-klaga-järnet-inlägg

Åh, mitt liv står typ stilla just nu. Ingenting händer, ingenting roligt, samma sak varenda dag, man träffar samma personer, man gör samma sak, pratar om samma grejer och allt är så enformigt..  Jag behöver något som slår som en blixt ner i backen som gör ALLT intressant och roligt!  Eller så jag får någonting gjort och har någonting och göra..  Fan vad jag klagar, ska ringa min sötfis och be om filmsällskap för här ikväll ska vi se på skräckfilm eftersom att det går skräckfilmer på alla kanaler ikväll, fast är bara kul med skräckfilm om man har sovsällskap i 1000 veckor framöver. Haha, fan vad sjukt intressant inlägg, med det säger jag - Hejdå

Jag hatar att vara rastlös och är less på att bara leva för helgerna för till å med dom börjar bli tråkiga å enformiga och då är det fan illa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0