Då var halloween avklarat!

Då var halloweenfirandet över! Och the grudge fick inte tag i mig iår heller, underbart ;-)  Gårkvällen/natten var hyffsat rolig, iallafall för min del men den slår tyvärr inte förra året! Men huvudsaken är väl att man iallafall hade roligt :) Nåväl, befinner mig just nu i soffan rätt dead och har kommit hem från emelie för något tag sen, nu ska jag äta en massa godis och mat för jag är dö hungrig och ska dricka flera liter av vatten och tycka synd om mitt ben, har kraschat knäet också.. Höll på svimma av smärta och blev inte bättre av att se att jag blödde/blöder också eftersom att jag kan vara förjävligt känslig mot blod i vissa tillfällen haha.

Min nära döden upplevelse, jag är pussy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0