Blev lule en sväng om!

Har precis kommit hem från lule, blev en impulsresa dit med mamma & Linn för att mamma skulle storhandla och jag skulle hitta sånnadär sårtatueringar tills helgen.. Men hittade jag några? Nej.. Dock for vi aldrig in till stan där det säkert finns, men äh.. Emelie är konstnärlig hon får fixa åt mig!!  Nåväl, fick iallafall hem två hårfärger som jag ska försöka ordna tid tills imorgon att få in det i mitt hår + köpt en t-shirt till pappa eftersom att det är fars-dag nästa söndag tror jag det var?..  Sak samma, ska hitta min syster och dra med henne upp till övervåningen vågar inte gå dit själv, för att the grudge bor där och jag måste hitta mina djävulshorn.. För kan liksom inte klä ut mig till samma sak 2 dagar i rad...... Haha, hejdå!

Får hoppas på att pappa inte läser min blogg nu..
Fan vad töntig tröja.. Hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0