BAra en skoldag kvar nu..

Hellå! Har just kommit hem från kalix nuu, slutade kring 1 tiden idag så då väntade jag tills jennelie & emelie slutade så gick vi till kum så jag fick förnya mitt recept, sen mot solkällan och ta sig en 26 minutare efter det gick vi till 11ans och åt flottmat och så kom jossan dit så vandrade vi till gallerian för jag skulle införskaffa mig lösögonfransar och lite krimskrams till halloween men fick bara hem mig ett par lösögonfransar och resten får jag köpa i luleå eftersom att jag endå ska dit på lördag eller nå!  Imorgon är det fredag, sickt skönt. Då har så gott som lov eftersom att jag har prao hela nästa vecka och jag praoar hos mamma dvs att jag typ praoar 2 timmar om dagen eller kanske inte praoar någonting alls och bara ligger hemma och sover, sen veckan efter praoen har vi höstlov så vi säger att jag har lov efter imorgon, FAN SÅ SKÖNT!  Nu ska jag äta middag, och dö med min mensvärk som ni snart säkert börjar bli less av att höra mig klaga om det, men vill att ni visar medkänsla för vissa av er där ute, har känt det jag känner... Haha, vi hörs sen

Bjuder på en bild på lösgögonfransarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0