.. - tråkigt

Under 2011..
Har du gråtit? - Det har jag
Har du skrattat? - En hel del!
Har du sovit i tält? - Nej
Har du sovit under bar himmel? - Jo
Har du varit på Liseberg? - Nep
Har du varit utomlands? - Aa
Har du varit i en annan stad? - Haha ja
Har du bott hemma? - Japp

Under 2011..
Har en vän dött? - Nej

Har en vän sökt tröst hos dig? - Jo
Har du sökt tröst hos en vän? - Ja
Har du sovit över hos en vän? - Yes
Har du varit kär i en vän? - Killkompis, ja
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - Det har jag!

Under 2011 har du..
Har du pussat någon? - Jadå
Har du varit kär i någon? - Det har jag varit, ajo
Har du sovit med någon av motsatt kön? - Japp

När har du som mest..
Gråtit under 2011? - Början av året tror jag nog, sen typ augusti - september haha
Skrattat under 2011? - Hela året om!


Denna månad..
Har du varit kär? - Nja inte kär direkt men tyckt om någon, mycket
Har du kysst någon?- Joo
Har du pussat någon? - Ja
Har du kramat någon? - Jadå
Har du skrattat? - Det har jag
Har du gråtit? - I think so
Har du varit glad? - Jadåå
Har du varit ledsen? - Jo

När..
Grät du senast? - Vet inte riktigt
Skrattade du senast? - Idag
Kallade du någon för fitta senast? - Längesen
Duschade du senast? - Idag
Lyssnade du på musik senast? - Right now
Hade du kul senast? - En liten del av lördagen

Vem..
Kysstes du senast med? - Usch
Kramade du senast? - Vet inte, någon i lördags
Pratade du i telefon med senast? - Emeiie
Fick du sms av senast? - Emelie
Hade du tråkigt senast? - Idag typ

Randomt..
Hur gammal är du? - 15
När fyller du år? - 7 september
Tycker du om någon just nu? - Innerst inne gör jag väl det
Jag samlar på? - Minnen!
Gröna eller röda äpplen? - Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - Ringer sällan någon, men skulle jag ringa någon så emelie
Vilken tid gick du upp idag? - kring 11-12
Har du sovit i din egna säng inatt? - Aa
Har du sovit ensam inatt? - Nepp
Har du strumpor på dig nu? - Nej
Hur svarar du i telefon? - Haaalå
Vad ska du göra ikväll? - Plugga, sen orka dra mig till kalix å sola!
Vad ska du göra imorgon? - Sovasovasova, sen till kalix för att göra ett prov.. Sen vet jag inte?..
Var vill du bo när du blir stor? - I någon stor stad
Vad vill du bli när du blir stor? - Jag har ingenaning
Är det okej att gråta? - Det är det!
Vilken årstid tycker du bäst om? - Sommar
Skulle du göra om du vann en miljon? - Köpa en massa saker, åka utomlands, köpa en klon av mig själv som gör alla mina läxor och prov!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Nää
Har du piercing? - Aaaa
Vill du gifta dig? - Ja
Vill du ha barn? - Ja
Solar du ofta? - Typ 2-3 gånger i veckan? Vet inte om det är ofta O.o
Är du bra på att laga mat? - Beror på vad för slags mat som ska lagas :D
Gillar du att dansa? - Ja :D
Hur vig är du? - Rätt vig, haha
Vilken är din favoritglass? - Magnum tror jag!
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Kvälls
Vilken ögonfärg har du? - blåa
Vilka hårfärger har du haft? - Blont, orange, rött, svart, flera olika brunfärger, mörkblont osv
Är du beroende av något? - Jo
Senaste låten du hörde? - Without you
Brukar du bädda sängen? - Nää
Saknar du någon nu, vem? - Det gör jag, och vem de är en hemlis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0