Varför min uppdatering har varit kass idag..

Å vilken underbar uppdatering jag har haft idag!:) Nä men har faktiskt bloggat ett inlägg, det är bättre än inget alls! Men direkt jag kom hem från skolan lagade jag middag, sen somnade jag på soffan till typ 8 halv 9 tiden och då började jag plugga lite smått, kastade mig i duschen och nu ligger jag i sängen och käkar cheese balls och ska läsa igenom proven jag ska göra imorgon!  Imorgon har vi som tur är ingen vanlig skoldag utan vi ska på naturbruks och vara där hela dagen alla nior ska tydligen det. Men sen måste jag till skolan och göra dom där jäkla proven! Sen är min tisdag över =) Nåväl, ska göra "dagarna" nu sen ska jag läsa igenom det där sen ska jag fan sova! Fick mig  en & en halv timmes sömn inatt, mindre skönt

Hittade världens fulaste bild på mig & min syster (syftade nu på att det var jag som var ful haha.) Minns den dan såå väl, älskade 2009♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0