tjenis?

Tjenis! saknat mig? klart ni har... Ligger i sängen och dör av matkoma har nyss klämt i mig kinamat och kom hem från jennelie för ett tag sen också, var en treevlig kväll igår! Var med en massa i ett spökhus först och skulle spirra men vi vandrade bara runt där inne istället och for sen på ett öde ställe och såg film i crilles bil, sen for  jag å jennelie till hon å käka lite, sen for tog vi en road trip med oskar, chobbo å micke till happis! Och sen for vi in i nån jävla skog i lantjärv å irra runt där i någon timma haha. Kring halvl 5 imorse var vi äntligen i kalix igen och jag å jennelie slapp vara döds rädda eftersom att varenda jävel i bilen älskar att skrämma oss typ så vi dog lite half. Nu ska jag iallafall ligga här och dö ett tag tills jag orkar gå och duscha, sen blir det plugg och one piece häng resten av kvällen!;-) Hörs senare!

Bild från typ första dan i turkiet, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0