Svar på tal



Eftersom att jag är sååå söt och svarar på mina kommentarer jag får så fanns det nu ingen blogg och svara till så får svara här då så kan ju alla som är intresserade ta del av detta också ;-)

Svar:

Jag vet inte helt säkert vad jag ska gå för linje, för allt kan ändras på bara några månader. Men har funderat väldigt länge på att gå omvårdnads programmet och står fast vid det just nu iallafall. Sen ska jag nog mest troligt läsa vidare på högskola till sjuksköterska eller något sånt :)  Vill iallafall jobba med människor, det är något som är säkert :) Och så är tydligen inte den linjen så himla jobbig, dvs mycke läxor, prov och sånt & även rätt mycke praktik.. Ja jag är jävligt lat i skolan och tänker på sånt också, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0