sjukaste powernapen på länge



Fett snygg?


Whatever.. Har just vaknat upp från en powernap som bestog av 4 timmar och 4 timmars sickt sjuka drömmar?!  Min granne genade genom vårat hus då han var å rastade sina beniga hundar,  dom attackerade mig, sen var jag helt plötsligt tillsammans med lucas från one tree hill och sen var jag en vampyr. Sen var jag både brooke och peyton från oth och jag var lesbiskt. Sen satt jag och åt bebis mat med min stora systers unge och säkert något mer helt störd.  Kan det bli stördare?  Eh nä..  Nu ska jag kasta mig i duschen å ta en snabbdusch, sen börja plugga eftersom att jag har musikprov imorgon.  Gud så tråkigt, tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0